Küsimused ja vastused

• Ma ei saa registreerida E-MAXIMAs sellepärast, et ei leia loetelus oma aadressi.
Kohaletoimetamine on võimalik igale Tallinna, Maardu, Keila ja Saue linna aadressile. Lisaks saavad tellimusi esitada järgmiste asulate elanikud:
Harku vald: Harku alevikHarkujärve külaLaabi küla, Rannamõisa küla, Tabasalu alevik ja Tiskre küla
Jõelähtme vald: Iru küla, Liivamäe küla, Loo alevik ja Nehatu küla
Kiili vald: Kangru alevik, Kiili alev ja Luige alevik
Rae vald: Aaviku küla, Assaku alevik, Järveküla, Jüri alevik, Karla küla, Kadaka küla, Kopli küla, Lagedi alevik, Lehmja küla, Peetri alevik, Pildiküla, Rae küla, Soodevahe küla, Uuesalu küla, Veneküla ja Ülejõe küla
Saku vald: Saku alevik ja Tänassilma küla
Saue vald: Laagri alevik ja Vanamõisa küla
Viimsi vald: Haabneeme alevik, Kelvingi küla, Laiaküla, Leppneeme küla, Lubja küla, Metsakasti küla, Miiduranna küla, Muuga küla, Pringi küla, Pärnamäe küla, Püünsi küla, Randvere küla, Rohuneeme küla, Tammneeme küla, Viimsi alevik ja Äigrumäe küla

Samuti on võimalik tellimust saada kätte otse poest - Priisle MAXIMA XXX, Linnamäe tee 57, Tallinn.

• Millised makseviisid aktsepteeritakse Е-MAXIMAs?
E-MAXIMA veebipoes on võimalik tellimuse eest tasuda valitud makseviisil, kasutades selleks pangalinke: Danske Bank, Nordea, SEB, Swedbank. Samuti on võimalik maksta deebet- ja krediitkaartidega, millel on avatud võimalus online-maksete sooritamiseks.
• Millisest summast alates on kohaletoimetamine tasuta?
Kohaletoimetamie on tasuta kui Teie ostukorv maksab 49,99 EUR ja rohkem. Kui ostukorvi summa on väiksem, siis rakendub kohaletoimetamise tasu. mille suurus sõltub tellimuse kogumaksumusest, kohaletoimetamise ajast ja tellimuse sihtkohast. Teil on võimalik transporditasu suurusega tutvuda enne tellimuse kinnitamist..
• Kuidas saada asendustooteid, kui tellitud kaupa poes ei leidu?
Kui soovite alati saada asendustooteid kuna kaupa poes ei ole, siis tuleb leheküljel Minu andmed teha linnuke vastavasse märkeruutu Tooge mulle asendustooted, kui mõni tellimusel märgitud toode ei ole kättesaadav ja vajutada Kinnita muudatused nuppu. Kui soovite saada asendustooteid ainult konkreetse tellimusega, siis tellimuse kinnitamise leheküljel valige Kui originaaltooteid ei ole saadaval, toimeta sarnased tooted. Saate lisada oma kommentaari sellele tarnele ja/või ka valitud toodetele ostukorvis. Tuleb ka meeles pidada, et asendustootena kasutatakse kaupa mis on sama või odavama hinnaga kui originaaltoode.
• Millal saan raha tagasi kohaletoimetamata jäänud kaupade eest?
Raha kanname tagasi kliendi arvele 7 tööpäeva jooksul.

• Kuidas käsitletakse külmutatud tooteid (nn kas minu tellitud jäätis ei sula kohaletoimetamise aja jooksul)?
Kõik meie kaubikud on varustatud külmikutega. Kaubad tarnime ideaalsel moel.

• Tellisin kulinaariatooteid ja märkasin, et "kõlblik kuni" kuupäev lõpeb täna. Miks?
Seaduse järgi, kulinaariatoodete "kõlblik kuni" kuupäev peab võrduma realiseerimiskuupäevaga, st päevaga, millal Te selle toote tellisite. See ei tähenda, et Te peate näiteks 3 kg salatit ära sööma samal päeval. Aga palun pidage meeles, et toode on alati kõige värskem just ostmise kuupäeval.

• Kui soovite tellida kaupu ilma kohaletoimetamiseta ja saada kätte need kaupluses Tallinna MAXIMA XXX, Linnamäe tee 57, siis tuleks kohaletoimetamise kohaks valida "Pood: Linnamäe Maxima XXX".
>>> Vajutage lingile "Valige kohaletoimetamise aeg", mis asub paremas tulbas, Teie ees- ja perekonnanime all.
>>> Lehe keskel näete aktiivset kohaletoimetamise aadressi (see on kohe üleval, enne tabelit)
>>> Vajutage nuppule "Muuda"
>>> Valige "Tulen tellimusele ise järgi" ning broneerige sobiv ajavahemik.  

Kaubale järele tulemise juhised:

1) Helistage numbrile 5556 6369, 5-10 minutit enne poe külastamist ettevalitud ajavahemikul.
2) Tulge poes kassade lähedal asuvasse kauba kättesaamise punkti ettevalitud ajavahemikul.
3) Näidake poes infoletiteenindajale elektroonilise tellimuse kinnitus. Kinnitus saadetakse e-mailiga.
4) Kauba saate kätte eMAXIMA teenindajalt.